Såklart allt ska jäkles från början

Först och främst var det tänkt att jag aldrig skulle skaffa en blogg, för jag ansåg att jag är inte så rolig som jag ut ger mig att vara. Kan vara jobbigt att bli upptäckt såhär. Men jag tog tjuren vid hornen och tänkte nä nu ska alla få se den riktiga Sarap. Men när jag ska försöka skaffa en sån här då, så funkar det inte att heta SaraP, så jag är tvungen att ha ett S på slutet, och vad tycker jag egentligen om det? Ett S symboliserar inte mig, jag passar inte med ett S på slutet, men man får väl vänja sig med det.
Sen så skulle man tydligen välja en stil på sin blogg, och såklart tog jag mat, för det var äntligen något som symboliserar mig! Jag gillar mat i alla former : Göra mat, bjuda på mat, äta mat, tröst äta mat, äta mat för det är skoj, äta man för att man är back behind! Yes you name it!

Idag glömde jag min mobil hemma, och jag och min väninna Sara satt och drömde oss bort om att jag kanske skulle ha massa missade samtal när jag kom hem, Men som sagt det var bara dagdrömmar. Men ack så fel våra drömmar var, jag hade hela 5 missade samtal. Fast 3 från min hyresevärd som jag förövrigt funderar på att göra något dumt med, något som kommer att göra så hon aldrig vill se mig mer!Då skulle jag må gott.
Har annars ringt på en lägenhet nu en hel vecka utan svar, men jag tror att pappa tog fel numer, för när jag smsade fick jag svar direkt, Eller så har jag någon bra förmåga att vara charmig på ett bra sätt.

Annars lever väl livet, jag ska få en kusin i september som jag ska älska lika mycket som Ludvig och Linus. Jag ska bli världens bästa kusin, och hoppas att den känner likadant för mig, men jag tvivlar redan! På grund av att den kommer ha andra kusiner på denns pappas sida som kommer vara i samma ålder, men jag ger mig inte i första hand!

Berättade för min pappa nyss att jag skaffat en blogg, han tror jag kommer bli känd! Känns tråkigt att jag kommer göra han besviken, för ingen, kommer någonsin läsa min blogg! Förrutom SaraM som skriver hemliga meddelanden i andra namn, hon tror att jag är osmart  bara för att jag utger mig att vara det! Ack så besviken hon lär bli!

Hej hopp Pillesnoppimage3

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag vill knulla er.

2007-04-19 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0