Mogen Poäng?

Jag ska skriva på i veckan 1 årskontrakt på lägenheten på Grisbacka! Det måste ju ge mogen poäng, känner mig mycket mogen. Äntligen slipper jag min nuvarande hyresvärd eller vad man ska kalla henne?! Må hon finna frid...Not!!

Denna vecka har gått snabbt! Känndes som det var nyss jag och min käre Snyggong var i Lycksele och bodde på hotell! Okej, jag tror jag skrev fel där på hotell, men om man har dyslexi och inte ens vet hur man stavar just till det ordet är det okej.

När jag och min kamrat Jossa skulle åka hem till Granö idag så sa jag åt henne att gå på toan, annars kunde det hända en olycka. Men hon stormvägrade, och vad tror ni händer? När vi kommer ut från skolan så inser hon att hon måste på toan! Och vad har hon lärt sig av det`Jo att alltid lyssna på tant Sara!

Jag vill inte skriva mer, för idag är jag tråkig på riktigt!image3Jag och min kamrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0