Lycka?

Vad anses vara lycka? Jag blev lycklig över att jag kanske inte behöver betala 2 hyror! Men jag lovar att det är något fuffens på G! Kanske kolla hur mycket jag kommer bryta ihop när hon berättar han hon bara ljög för mig?! Vem vet egentligen något om livet, allt kan hända!

Förövrigt är jag dödligt sjuk! Men tyck inte synd om mig, tyck synd om Saram som måste umgås med folk som kan gå en på nerverna!.................Not! Tyck synd om mig, Saram klarar av jobbiga personer,Hon brukar ju klara av mig! Jag har svettningar, kanske tidigt klimakterie? Ja jag vet inte, jag har aldrig varit i klimakteriet så jag vet inte hur det ska kännas när man är där. Men risken är dock liten att jag är i det, Förmodligen är det något ännu värre! Gud brukar vara duktig på att straffa mig rejält! Känns lite små drygt att ligga såhär sjuk! Sven ville ju komma å prova min bäddsoffa imorgon! höhö!

Lycka varar ej för evigt inte ens när man är kär

Nä nu känner jag att jag måste gå och lägga mig! Jag måste förberda mig för en ny dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0