Jisses

Sitter och lyssnar på Amanda Jenssen. Tjejen kan sin grej, eller hon är sin egen grej. Det är nog det som gör henne så bra, hon är speciell och har ett eget sound. Kör sin egen grej, låter inte som alla andra. Det är nog så man blir känd nuförtiden. Se bara på Håkan Hellström han kan ju inte ens ta en enda ton, men han är ändå så jätte bara, och han gör sin egen grej. Sen satt jag och funderade, sitter artister och lyssnar på sig själv och tänker : Alltså fy fan vad jag kan!!! Jag är så satans bra!
Gör man det som artist? Tycker man ens om att höra sin röst? borde man inte bli jätte less och höra på sin sång hela tiden? Lyssnar man på sina egna skivor? Om man gör det, så borde det kanske ha gått till överdrift. Jag menar inte att man inte ska tycka om sig själv, Självklart ska man tycka att det man gör är bra. Men det kanske blir överdrivet om man spelar sin egen skiva på festen. Fast man kanske inte gör det? Jag bara funderade. Men om man gör det kanske man ska fundera på om man är Histrioniker eller narsist.

Jag är mätt, som vanligt. Varför slutar man inte när man känner sig behagligt mätt? Nä då fortsätter man å proppar i sig och tänker jag är ju inte riktigt mätt. Jag var hos sara och gräddade våfflor i tisdag. Vi slutade inte äta förrens jag fick magknip och va tvungen att sitta på toaletten. Det gör jag inte om, alltså äta för mycket våfflor. Man blir inte så trevlig. Sara var så skojig, jag orkar inte ens förklara. För då kommer ni inse att vi är lite annorlunda.
Sara ska komma imorgon bara för att hon gillar min mammas grytor med svamp i. men jag dömer inte henne, maten är det enda man lever för. Jag ljuger inte! för man kan inte leva länge utan mat, men nästan allt annat kan man leva utan. Eller syre måste man ju ha. Men nästan allt annat kan man klara sig utan. Men om man inte ätit på flera timmar blir man arg och ingen vill vara i ens närhet. Så snälla sluta inte äta, det är inte värt det. Man tappar både kilon och vänner.

Sen så betyder blogg: Att vara delad. Skriva om dagens händelser, skriva egna åsikter och saker som berör en.
Bra förklaring.

 Vi har försökt. Inte har det blivit billigare! Vilket jäkla sätt!

Kommentarer
Postat av: våffelsnyggongen

LÄNGE LEVE MATEN! LÅT OSS ALLA BLI FETA OCH GLADA!

2007-12-18 @ 09:13:59
URL: http://saraemelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0